Retourneren en klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of werkwijze. We vragen je om bij klachten altijd contact op te nemen met onze klantenservice

Klachtenproces

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Veruit de meeste klachten worden binnen deze periode afgehandeld. Mocht je klacht meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Bemiddeling en geschillencommissie

Als je niet tevreden bent met hoe wij met je klacht zijn omgegaan, kun je contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van WebwinkelKeur waar Voordeelkruiden bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging ook niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan bestaat de mogelijkheid om je klacht voor de leggen aan de Geschillencommissie van WebwinkelKeur.

Retourneren

Als je aankoop niet helemaal naar wens is, kun je deze retourneren. Dit kan binnen 30 dagen na aankoop. Stuur ons een e-mail waarin je aangeeft dat je je aankoop wilt terugsturen. Vermeld hierbij je bestelnummer. Na aanmelding van retour (herroeping), heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons retour te sturen. Wettelijk gezien is het niet verplicht een reden op te geven voor retourneren, maar dit zouden wij wel op prijs stellen zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Uitzondering retourneren

Je kunt alleen artikelen retourneren in ongeopende verpakkingen. In verband met voedselveiligheid kan Voordeelkruiden producten, nadat de verpakking is geopend, niet retour nemen. We rekenen hierbij op je begrip. 

Annuleren of wijzigen van je bestelling

Zolang je bestelling niet is verzonden, kun je deze annuleren of wijzigingen. Dit kan kosteloos. Bij annulering van je bestelling, wordt het orderbedrag binnen 30 dagen aan jou terugbetaald. Bestellingen die al verzonden zijn, kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd. Neem contact op met onze klantenservice als je vragen hebt over het annuleren of wijzigen van je bestelling.