Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of werkwijze. We vragen je om bij klachten altijd contact op te nemen met onze klantenservice.

Klachtenproces

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Veruit de meeste klachten worden binnen deze periode afgehandeld. Mocht je klacht meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Bemiddeling en geschillencommissie

Als je niet tevreden bent met hoe wij met je klacht zijn omgegaan, kun je contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van WebwinkelKeur waar Voordeelkruiden bij is aangesloten. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.